03 Gru 2013, Wto 22:08, PID: 372215
Kościej napisał(a):Do mnie ostatnio dobija się obsługa klienta.O, to ostatnio mam to samo codziennie, nawet w piątek po 19 potrafią się dobijać. Widać, że się święta zbliżają bo banki chcą jakiś kredyt wcisnąć.
Też rozłączam bez odbierania, w sumie nie miał bym problemu żeby odebrać taki telefon, ale po co tracić mój i dzwoniącego czas jak i tak nic mi nie wcisną.
Cytat: Nie umiem powiedzieć dlaczego czegoś nie chcę, dlatego nie chcę rozmawiać.Ja mówię po porostu, że nie chcę bo nie, a jak są bardzo nachalni to powiedz po prostu, że to twoja sprawa, że nie chcesz.
Cytat:a ja mówiłem że raczej nie chcę nie umiejąc tego 'zaargumentować'.Nie mów "raczej", bo jest duża szansa, że spróbują ponownie zadzwonić bo może zmieniłeś zdanie . Zawsze mów, że nie chcesz i że tylko traci czas wciskając Ci coś.