- Aurorix 150mg
#1
Witam
Bralem aurorix w dawce 3x150mg na dzien przez ponad miesiac, postanowilem go sam odstawic, zmniejszalem sobie dawke po pol tabletki, gdy skonczylem juz calkowicie brac pogorszyl mi sie nastroj i mam wrazenie jak bym dostal chrypy i kataru po odstawieniu oraz szumi mi w uszach. Czy moglo to byc spowodowane ze dzielilem tabletki powlekane? Od okolo 16 dni nie przyjmuje leku, zostalo mi 4 tabletki, czy jesli bym teraz wzial przez 4 dni po jednej tabletce to mogloby sie poprawic?
Z gory dziekuje za odpowiedz!
Odpisz
#2
Objawy odstawienie po moklobemidzie. To że schodziłeś biorąc po pół to nawet dobrze. Przejdzie.
Odpisz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Leki  MOKLOBEMID (Aurorix, Mobemid, Moklar) [odwracalny iMAO] Longest Journey 91 86 344 18 Mar 2018, Nie 0:23
Ostatni post: marcinnn
  Aurorix + Remirta oro dam 0 2 747 12 Kwi 2012, Czw 13:40
Ostatni post: dam
  Czy można odstawic velafax 150mg nagle? dam 14 8 158 17 Gru 2011, Sob 17:35
Ostatni post: gemsa84


PhobiaSocialis.pl

Forum dla cierpiących na fobię społeczną (lęk społeczny, chorobliwa nieśmiałość, osobowość unikająca, hikikomori). Znajdziesz tu pomoc, informacje i porady, oraz poznasz podobnych ludzi, którzy zrozumieją twoje problemy! Pamiętaj, że nie jesteś sam(a)!

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.