- Co mnie uczula?
#1
Z tych czy innych powodów dostałem od lekarza następujące leki:

Paroksetyna 20mg: 1-0-0
Mianseryna 30mg: 0-0-1 (przed pójściem spać)
Depakine Chrono 300: 1-1-1

Mam przewlekły problem ze zmianami na dłoniach spowodowanymi pracą w firmie sprzątającej - a konkretnie jakimiś silnymi środkami chemicznymi. Problem polega na tym, że stan skóry się pogorszył po rozpoczęciu terapii, wystąpiła wysypka, której nie było. Pytanie który lek to wywołał?

I poza tym, czy przepisane przez lekarza Depakine Chrono 300 do stosowania 3 razy dziennie to nie za dużo? Ulotka mówi o jednej, góra dwóch dawkach na dobę.

I jeszcze jedno pytanie od razu. Zauważam dziwny smak w ustach, jak i zapach potu, jakiego do tej pory nie doświadczyłem (mimo doświadczenia z różnymi substancjami). Po prostu inny, dziwny, chemiczny. Od czego to może być?

Dla informacji: Mija około tydzień terapii. Innych skutków ubocznych jako tako nie było.
Odpisz
#2
z tym uczuleniem na lek to myśle powinieneś jak najszybciej udać sie do lekarza. Jeżeli to prawda to powinien ci zmienić tabsy...a co do potu to chyba od tabletek, ale głowy nie daje...    :Uśmiecha się puszczając oko:
[Obrazek: aMBO9.png]
Odpisz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  ``Leki`` które mi pomogły i które mnie zniszczyły omczyk 3 696 21 Kwi 2017, Pią 19:08
Ostatni post: omczyk
  Medikinet na mnie nie działa Dudson 2 477 18 Lut 2017, Sob 11:33
Ostatni post: haraczu
  Czy już pora dla mnie na leki? wystraszony 9 3 056 21 Sty 2012, Sob 21:52
Ostatni post: jack
  Seroxat wcale na mnie nie działa!!!!!!! chybafobik 3 4 011 27 Wrz 2008, Sob 12:40
Ostatni post: chybafobik


PhobiaSocialis.pl

Forum dla cierpiących na fobię społeczną (lęk społeczny, chorobliwa nieśmiałość, osobowość unikająca, hikikomori). Znajdziesz tu pomoc, informacje i porady, oraz poznasz podobnych ludzi, którzy zrozumieją twoje problemy! Pamiętaj, że nie jesteś sam(a)!