- Czy oddałbyś życie za industrial i noise?
#1
Music 
Tym miłym akcentem zapraszam do rozmowy. Xd

Kto z Was również słucha i interesuje się muzyką industrial i noise?
Ostatnio zakończyły się wszystkie roboty na mojej ulicy, więc poczułam pustkę muzyczną. Hehehehe XD

W wielkim skrócie moja historia z takimi gatunkami zaczęła się dość wcześnie, bo jakoś tak w trakcie gimnazjum(chyba jakoś na przełomie 2/3 klasy - jakoś tak jak miałam 14/15 lat). Oczywiście wtedy poprzez słuchanie takiej muzyki szybko skazałam się na banicję społeczną, ale hej, przecież i tak już byłam totalnie fobiczna i nie miałam znajomych, więc tak tego nie odczułam. Xd
Dlaczego akurat taką drogę wybrałam?
Ponieważ doszłam do wniosku, że lubię skomplikowaną muzykę, lubiłam obserwować zależności między dźwiękami, doceniałam dobry tekst i przesłanie, które też niekoniecznie kryło się za tekstem, ale za ogółem twórczości danego wykonawcy. Jak to sama określałam "byle muzyka nie była płaska". Niestety popularna muzyka z moich czasów nastoletnich nie dostarczała mi tego czego chciałam. Nawet muzyka bardziej alternatywna czy "undergroundowa", której słuchali ludzie z mojego otoczenia, nie wystarczała mi - nudziłam się strasznie słuchając jej i towarzyszył mi duży niedosyt, a nawet jakiś niekreślony no nie wiem, jak to dokładnie nazwać, po prostu słuchając stale takiej muzyki czułam się źle. XP Wskutek własnego riserczu mocno zakorzeniłam się w elektronice różnego sortu(wraz z elementami innych rodzajów muzyki): dużo czasu spędziłam w awangardzie, były też ambienty, nowa fala, psytrance, house, downtempo, dużo muzyki eksperymentalnej, neofolk gdzieś też był itd. Naprawdę nie wymienię wszystkich, bo długo mi to zajęło, a naprawdę wchodziłam w takie rejony, że nawet już nie pamiętam wszystkich wykonawców których słuchałam i tych wszystkich kombinacji stylów. Xd
Oczywiście przyszedł też czas na industrial i noise. <3
O ile dobrze pamiętam, to tak bardziej weszłam w industrial, gdy natknęłam się na Najebałtki.    :Uśmiecha się uroczo: <3 No i do dzisiaj ich wielbię. Xd


[Obrazek: 1654a22147b18.jpg]

Zapraszam też do oznaczania siebie:

[Obrazek: 3326b3cff38a3.jpg]
Xd

Jak coś to albo można lecieć albumami albo zespołami.    :Uśmiecha się puszczając oko:
Hmmm... Tu stoję przez bardzo trudnym wyborem... Ale już wiem, kogo na pewno wykreślić. XDDD <sugestywnie patrzy się na prawy dolny róg>

Wiadomo, że w kategorii "dumb-ass" są już same klasyki i ziomeczki są naprawdę przezacne(poza wiadomo czym XDDD). Szanuję też nagrania spuszczającej się wody z kibla(Xddd #pdk), a nagrania na okładce różowej jak szum, który lubię, są bardzo spoko(chociaż pewna rzecz mnie tam śmieszy, ale w pozytywny sposób i nie zmienia to faktu, że według mnie wszystko jest całkiem fajnie zrobione.    :Uśmiecha się szeroko:). Gdyby NON okupował Polszę swoją muzyką, nie protestowałabym. XD
Z Einstürzende Neubauten podpisałam już dawno cyrograf na wieczyste propsy, mają sporo bangerów, a solówki na wózku sklepowym są nieśmiertelne(śpij słodko aniołku
[*]), to powinnam być niby edgy-thot, ale... ale... SPK...    :Uśmiecha się uroczo: Panie i Panowie, żebyście wiedzieli, co się ze mną działo, jak pierwszy raz ich słuchałam będąc szczylem: Normalnie jakby mi ktoś wibrator zagęszczarkę do betonu i trafił równiutko w punkt G. XDDDDD Posiadają przepięny album Zamia Lehmanni: Songs of Byzantine Flowers <3<3<3 ; Auto Da Fé też jest miłością <3<3<3

Także ostatecznie określiłbym się jako edgy-bastard-thot XD

Memes w spoilerze, bo nie chcę już rozciągać postu:


A jk się zaczęła Wasza historia z taką muzyką? Czego słuchacie? Jakie macie przemyślenia?    :Uśmiecha się:
Odpisz

[-]
Brak dostępu



Niestety nie masz dostępu do postów w tym dziale. Zarejestruj lub zaloguj się, żeby zobaczyć resztę postów.




PhobiaSocialis.pl

Forum dla cierpiących na fobię społeczną (lęk społeczny, chorobliwa nieśmiałość, osobowość unikająca, hikikomori). Znajdziesz tu pomoc, informacje i porady, oraz poznasz podobnych ludzi, którzy zrozumieją twoje problemy! Pamiętaj, że nie jesteś sam(a)!

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.