Leki  - MOKLOBEMID (Aurorix, Mobemid, Moklar) [odwracalny iMAO]
#76
Mnie też Moklar zaczyna już pomagać na fobię. Biorę dawkę 600 mg. Razem ze Spamilanem działa w miarę dobrze na lęk. To,ze przestaje działać po kilku miesiącach to chyba nieprawda. Ja zacząłem odczuwać pozytywne działanie właśnie dopiero po 3 miesiącach stosowania.
Odpisz
#77
Wiec tez jestes raczej zadowolony? Bo u mnie jeszcze lepiej by moglo byc, ale i tak jest dobrze   :Śmieje się radośnie:
A Spamilan to jakis dorazny?
Odpisz
#78
Qrcze a ja glupi po 3 tygodniach zaprzestalem stosowania tego. Teraz mysle czy tego jeszcze raz nie sprobowac z racji tego ze mialem 0 efektów ubocznych. A efektow ubocznych po SSRI i SNRI nie moge wytrzymac.
Odpisz
#79
Ja tak samo - po Mobemidzie 0 efektów ubocznych, a po Asentrze było ze mną źle.. Gorzej chyba niż kiedykolwiek w życiu.
magik z pewnoscia mogles pociagnac terapie moklobemidem, bo wychodzi na to, ze trzeba troche poczekac, ale efekty sa. Bylam tym zaskoczona, bo w sumie myslalam, ze juz nie pomoga skoro nie pomogly w przeciagu ponad 2 tyg. A jednak w 3-4 niewiadomo kiedy nagle sie okazalo, ze dzialaja!!
Odpisz
#80
Tak Justyna,jestem z tego leku bardzo zadowolony. W moim przypadku rownież obyło się bez jakichkolwiek skutków ubocznych. Nie jest też tak,ze Moklar zaczał działać na mnie dopiero do 3 miesiacach. Pierwsze pozytywne efekty zauważyłem już po miesiącu stosowania, po 3 miesiącach okazało się nagle, że niemal wszystkie objawy somatyczne zniknęły. Wygląda na to,ze warto te kilka miesięcy poczekać, zwiększać stopniowo dawkę,niż szybko rezygnować.
Odpisz
#81
No jesli bedzie u mnie jeszcze lepiej niz teraz to w ogole bajka   :Śmieje się radośnie:
Pomaga   :Śmieje się radośnie:
Odpisz
#82
Zazdroszcze wam braku skutków ubocznych przy moklarze u mnie jest całkiem na odwrót po 2 tyg brania mam zawroty głowy, spac mi sie chce zmęczona jestem jakbym była po ciężkim tyraniu, jakby wzrost apetytu   :Smuci się: moze przejda?ale dawno przy innych lekach tak niemialam.Dodam ze niezaleciłam się do ulotki i dzien po zazyciu ostatniej sertraliny zaczelam to brac również brałam leki na ptrzeziębieni.Może przez to te skutki uboczne??
Odpisz
#83
Biorę Mobemid od ponad trzech tygodni, jak na razie nie ma żadnych efektów. : /
Odpisz
#84
U mnie zaczął działać dopiero po więcej niż jednym miesiącu dlatego poczekaj jeszcze trochę  :Stare - Uśmiecha się i puszcza oko:
Odpisz
#85
Miałem kilka gorszych okresów w swoim życiu i próbowałem już różnych leków, a teraz znowu jestem zmuszony czyms wyciszyć moje objawy i lekarka zapisała mi tym razem Moklar. Bierze ktoś to obecnie i czy coś mu pomaga ? widzę , że nikt nie wypowiedział się w tym wątku przez ponad 3 lata dlatego chyba ten lek nie jest już stosowany powszechnie    :Wystawia język: , ale jeśli ktoś stosuje to niech się podzieli informacjami    :Uśmiecha się:
Odpisz
#86
Lek działa, zmniejszyły się w znacznym stopniu myśli samobójcze, ogólnie nie mam depresji ! lęki jakieś tam jeszcze są ale zmalały. jedyny minus , że trochę ich trzeba łykać w ciągu dnia, ale co tam damy radę    :Uśmiecha się:
Odpisz
#87
Czy ten lek spowalnia metabolizm? powoduje tycie?
jak dziala?

dziekuje za odpowiedzi
Odpisz
#88
przenosze do przyklejonego tematu
Zbiór poradników psychologicznych dotyczących m.in. wychodzenia z nieśmiałości, fobii, depresji (i innych problemów), a także redukcji stresu, psychologii emocji i szczęścia...

http://chomikuj.pl/reparare/PSYCHOTERAPI...+poradniki HASŁO: fobia
---------------------------------------------------------------------------------
----> ZBIÓR NAJBARDZIEJ PRZYDATNYCH TEMATÓW
---------------------------------------------------------------------------------
----> Instrukcja obsługi nowego forum
---------------------------------------------------------------------------------
----> Zostań DONATOREM - wesprzyj utrzymanie forum!
---------------------------------------------------------------------------------
----> Pomagaj innym - nowa ranga Pomagacza
---------------------------------------------------------------------------------
----> Testy psychologiczne
Odpisz
#89
(18 Lis 2017, Sob 21:44)Niewiadoma1 napisał(a): Czy ten lek spowalnia metabolizm? powoduje tycie?
jak dziala?

dziekuje za odpowiedzi

Lek nie spowalnia metabolizmu, jest to lek z grupy inhibitorów MAO. Hamuje rozpad dopaminy, serotoniny i norepinefryny, przez co zwiększa ich stężenie w szczelinie synaptycznej.

Działanie jest zgoła odmienne od popularnych leków SSRI, dzięki zwiększeniu stężeniu noradrenaliny i dopaminy większość osób oprócz poprawy nastroju powinna poczuć duży przypływ energii, nie ma szans żebyś przytyła, a być może wręcz przeciwnie, zanotujesz spadek wagi.

Jest to najlepszy lek jaki brałem, a niedawno do niego powróciłem, przede wszystkim nie muli jak ssri, dodaje energii, poprawia nastrój, zmniejsza różnego rodzaju lęki, jego wadą jest to że okres półtrwania wynosi 2-4 godziny czyli bardzo krótko, w związku z czym, lekarz psychiatra najczęściej stosuje dawki 1-0-1, lub 1-1-1.

"Wysycenie dróg metabolicznych w ciągu 1. tyg. stosowania prowadzi do istotnego klinicznie zwiększenia całkowitej dostępności biologicznej leku" - czyli z tydzień minimum trzeba będzie poczekać do widocznych efektów. Piszą niby że aby osiągnąć pełny efekt leczniczy, preparat należy stosować co najmniej 4–6 tyg, ale z opisu różnych ludzi biorących lek najczęściej jest to krótszy czas.

Nie polecam go osobom które są na co dzień pobudzone, bo ten lek to spotęguję. Jako że jest to lek z grupy imao, koniecznie przeczytaj ulotkę, bo wchodzi on w interakcje z licznymi lekami.

Podsumowując tak powinien właśnie działać moklobemid, jednak dobór leków to loteria, musisz spróbować żeby się przekonać czy to dla ciebie, życzę powodzenia    :Uśmiecha się:
Odpisz
#90
Mój pierwszy lek. Cztery lata temu czytałam to forum i wydawało mi się, że moklobemid ma dosyć dobrą opinię. Wspomniałam psychiatrze, że niektórzy go zachwalają, więc od razu mi go zapisała, ostrzegając jednocześnie, że dla mnie będzie raczej za słaby. Oczywiście nie zadziałał, a na kolejnej wizycie było "A nie mówiłam?"    :Uśmiecha się szeroko: Miałam nawet z początku jakieś efekty uboczne - uczucie jakbym miała w głowę wbitą siekierę i taki dziwny stan, podobny do derealizacji, ale nie do końca. Nie było to nic nieprzyjemnego, raczej mnie to bawiło. Diety żadnej nie trzymałam, przy nowej generacji iMAO chyba nie ma się czego bać pod tym względem.
[Obrazek: G6JTs1m.jpg]
Odpisz
#91
Nie wiem czy coś działa, ale nie mam żadnych skutków ubocznych
Odpisz
#92
Potwierdzam zero efektów ubocznych jak i pozytywnych. Trochę dziwne, że trzeba łykać sporo tabletek na raz. Jedna tabletka ma mało mg na zalecaną dawkę.
Odpisz
#93
Witam, przez około 2-2,5 tygodnia brałem trittico - niewypał , spać po tym nie mogłem ( a miało pomóc), gały czerwone, czułem się jak naćpany , śluzówka nosa nabrzmiała więc nie mogłem oddychać. Z depresją radził sobie świetnie. Wcześniej miałem Mozarin ( SSRI - około miesiąca) , w trakcie brania trittico, mozarin poszedł w odstawkę. Czy po takiej " kuracji " muszę zrobić jakąś długą przerwę żeby przejść na przypisany mi MOKLOBEMID , czy mogę już stopniowo go zacząć brać? trittico odstawiłem ok 5 dni temu. Głównie wchodzi o naprawę moich zaburzeń lękowych.
Odpisz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Aurorix + Remirta oro dam 0 2 763 12 Kwi 2012, Czw 13:40
Ostatni post: dam
  Aurorix 150mg dam 1 2 938 04 Sty 2012, Śro 16:25
Ostatni post: trash
  Fluoksetyna a moklobemid morma 9 6 171 25 Lis 2010, Czw 18:30
Ostatni post: morma


PhobiaSocialis.pl

Forum dla cierpiących na fobię społeczną (lęk społeczny, chorobliwa nieśmiałość, osobowość unikająca, hikikomori). Znajdziesz tu pomoc, informacje i porady, oraz poznasz podobnych ludzi, którzy zrozumieją twoje problemy! Pamiętaj, że nie jesteś sam(a)!

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.