- Nasze sukcesy w walce z fobią społeczną : )
(16 Sie 2018, Czw 15:47)Placebo napisał(a): Odwazylam sie pojsc do pracy wakacyjnej, ktora poczatkowo mnie przerazila. Moze nie jakiejs rozwojowej i nie zostane tu na dlugo ale i tak ciesze sie, ze sie przelamalam, zostalam i poznalam paru nowych ludzi    :Uśmiecha się:
Super! Powiesz co to za praca?
Odpisz
Pamiętam moment, gdy rejestrowałam się na forum - miałam postanowienie: "codziennie będę pisać przynajmniej dwa posty, choćby to miał być link do słuchanej muzyki"    :Uśmiecha się szeroko:

[attachment=643]


Przejmuję to forum    :WTF?!:


.png   lll.png (Rozmiar: 6,6 KB / Pobrań: 385)
Odpisz
Taka to wygrywa życie na forumku    :Uśmiecha się dziwnie:
Odpisz
Ale w realu Ty jesteś większym wygrywem xD

(Na forumku w sumie też, jesteś gwiazdą    :Uśmiecha się uroczo:)
Odpisz
Bardzo mnie przeraża jakakolwiek interakcja z ludźmi z nowych studiów, ale przemogłam się i odpowiedziałam im na kilka pytań na fb. Ja to wszystko już miałam i to dla mnie oczywista oczywistość, ale pamiętam jak sama byłam zupełnie zielona jak zaczynałam studia. Dostałam za to mnóstwo wdzięczności. Teraz chyba będę mogła udawać, że jestem ogarnięta    :Pewny siebie:
[-] 5 użytkowników polubił(o) wpis Ajka:
  • damiandamianfb, Żółwik, Divine, smuteczek, kartofel
Odpisz
Poszłam wczoraj na siłownię z moim chłopakiem.    :Uśmiecha się z humorem:
[-] 5 użytkowników polubił(o) wpis MsMadeleine:
  • damiandamianfb, Diux, Caveman27, anonimowy_kuba, Ketina
Odpisz
(28 Wrz 2018, Pią 22:09)MsMadeleine napisał(a): Poszłam wczoraj na siłownię z moim chłopakiem.    :Uśmiecha się z humorem:

Fajnie że ci się ułożyło...    :Uśmiecha się:
Odpisz
Wybrałem się wczoraj do salonu Play w galerii handlowej. Tak po niej krążyłem, a kiedy okazało się, że salon nie mieści się w osobnym pomieszczeniu, tyko na środku korytarza miałem już śmierć przed oczami. Krążyłem po tej galerii przez godzinę, ciągle sobie powtarzając, że, kurde, nie dam rady. Ale udało się! Parę razy się na początku zająknąłem, ale w rezultacie podpisałem umowę i mam nowy telefon. (;
[-] 3 użytkowników polubił(o) wpis saratsi:
  • damiandamianfb, Jan, Ej
Odpisz
Nie boję się już telefonować, to mega duży progres, bo kiedyś jak miałam gdzieś zadzwonić to serce waliło mi jak oszalałe, teraz jest już ok, czasem zdarzy mi się zawahać, ale to już nie jest to co było dawniej   :Uśmiecha się:
[-] 4 użytkowników polubił(o) wpis niki11:
  • Sparkle, Acj, damiandamianfb, Jan
Odpisz
Wróciłem do pracy po tygodniu zwolnienia z powodów lękowych! Udało się!
Wczoraj chyba z godzinę pertraktowaliśmy z psychiatrą, czy przedłużać.

Jeden krok w nieunikaniu życia zrobiony.    :Uśmiecha się:

Żebym tylko się teraz nie rozładował z wycieńczenia...
[-] 6 użytkowników polubił(o) wpis Żółwik:
  • yoga.cat, JAGA-03, Kra_Kra, Ketina, Szary, Acj
Odpisz
Po wielu próbach poszłam wreszcie na siłownię, w celu zawieszenia karnetu. Odkładałam to od prawie miesiąca i nagle zdobyłam się na odwagę.    :Uśmiecha się puszczając oko:
[-] 1 użytkownik polubił(o) wpis MsMadeleine:
  • Żółwik
Odpisz
napisałam mejla do zakładu w sprawie praktyk
[-] 2 użytkowników polubił(o) wpis evergreen:
  • chory na nieśmiałość, Żółwik
Odpisz
Chodzę co tydzień do ludzi, na takie spotkania nawet jak bardzo mi się nie chce. Po raz pierdyliard któryś przystępuję do egzaminu mimo ogromnego lęku przed każdym, w trakcie i trochę po. Po jednym niezdanym zadzwoniłam do instruktora, nie odebrał, ale potem sam zadzwonił i opowiedziałam historyjkę jak było, rozgadałam się nawet, nie wiem czemu przy tej osobie tak mam. Będę mieć spotkania z psychologiem którymś z rzędu w moim życiu po przerwie kiedy nie miałam długo z takim kimś styczności.
[-] 1 użytkownik polubił(o) wpis Fushia:
  • damiandamianfb
Odpisz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Rainbow Fobia społeczna  Skończyłam z fobią społeczną! slodyczek 4 949 01 Paź 2018, Pon 13:49
Ostatni post: Odmieniec
  Nasze Doświadczenia Wychodzenia Z Fobii Społecznej :) Krystian24 1 1 127 03 Gru 2016, Sob 3:44
Ostatni post: vesanya
  Fobia społeczna - jak ją pokonałem LubieKwas 9 3 953 04 Lis 2015, Śro 23:01
Ostatni post: iLLusory
  Jestem na dobrej drodze w walce z fobia zdesperowanafobiczka 5 1 911 01 Mar 2011, Wto 18:04
Ostatni post: martinia23
  fobia społeczna? a co to takiego...? resuscytacja 8 8 900 28 Paź 2010, Czw 13:13
Ostatni post: resuscytacja
  Spis ludzi którym udało się wygrać z fobią społeczną jack 5 3 203 14 Paź 2010, Czw 2:04
Ostatni post: damio
  Rock 89 przestał istnieć - PRAKTYCZNE PORADY w walce z fobią Rock 2009 22 16 405 13 Sie 2009, Czw 21:07
Ostatni post: stap!inesekend


PhobiaSocialis.pl

Forum dla cierpiących na fobię społeczną (lęk społeczny, chorobliwa nieśmiałość, osobowość unikająca, hikikomori). Znajdziesz tu pomoc, informacje i porady, oraz poznasz podobnych ludzi, którzy zrozumieją twoje problemy! Pamiętaj, że nie jesteś sam(a)!

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.