- Odstawienie sertraliny
#1
Witam jak juz pisalem bralem sertraline ale tylko 4 dni i odstawilem. Teraz jestem w nieciekawym stanie trzese sie jak alkoholik nic mi sie nie chce mam glupie mysli ostatnio nawet mialem tak ze jak wrocilem z pracy to usiadlem przed lustrem i plakalem jak dziecko moje pytanie jest takie: czy jest to skutek uboczny odstawienia i czy to jest mozliwe to tylko 4 tabletkach? Czekam na odp i pozdrawiam
Graj graj graj...
Odpisz
#2
A co jest napisane na ulotce? Choć z tego co pamiętam to tam wszystko wypisują co się da.
Nie jestem pewien ale większość antydepresantów nie działa od razu. Nie wiem czy po zaledwie 4 dniach miałbyś takie objawy.
Jakie dawki brałeś? Ile czasu już nie bierzesz?
Odpisz
#3
Nie wiem bo jest po angielsku przebywam obecnie w anglii bralem tylko 4 dni po 1 tabsie 50mg ale dodam ze juz po 1 tabletce lyknietej wieczorem na 2 dzien to czulem ze ja bralem mialem dziwne sny koszmary rano po przebudzebiu bylem zly i taki ogluszony + wielkie zrenice poszedlem sie umyc zajarac i mowie trzeba isc dalej spac nie biore od 1.5 tygodnia
Graj graj graj...
Odpisz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Porównanie escytalopramu, sertraliny i paroksetyny Żółwik 5 142 16 Wrz 2018, Nie 7:54
Ostatni post: forac
  Zoloft, szybkie odstawienie ubulawu 1 3 060 18 Cze 2013, Wto 2:20
Ostatni post: haraczu
  Nagłe odstawienie parogenu - objawy.. beautifulsoul 2 6 844 10 Lip 2012, Wto 16:43
Ostatni post: beautifulsoul


PhobiaSocialis.pl

Forum dla cierpiących na fobię społeczną (lęk społeczny, chorobliwa nieśmiałość, osobowość unikająca, hikikomori). Znajdziesz tu pomoc, informacje i porady, oraz poznasz podobnych ludzi, którzy zrozumieją twoje problemy! Pamiętaj, że nie jesteś sam(a)!

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.