- Panowie jak zachowuje się wasz ,, sprzęt '' po seroxacie
#1
Mam pytanie do kolegów z forum dotyczące działania seroxatu i innych podobnych leków na potencje. Wiem bo brałem przez 3 miesiące że można dłużej sie po tym kochać , ale też dużej trzeba się starać żeby go postawić na baczność. Czy osoby biorące psychotropy po odstawieniu będą miały problem z erekcją . I jeszcze jedno pytanko - czy leki te powodują łysienie ?
# Jeśli czujesz się czasem mały, smutny, bezużyteczny i w depresji, to pomyśl o tym że kiedyś byłeś najszybszym i najbardziej farciarskim plemnikiem w swojej grupie... #
Odpisz
#2
Z libido też miałem problemy jak brałem seroxat. Jak odstawisz to poczujesz ulgę. Nie zostanie Ci na pewno. Amerykańscy psychiatrzy dają ludziom viagre na takie problemy. Podobno pomaga. Co do łysienia to nie wiem.
Odpisz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jak nauczyć się rozróżniać leki ,żeby w przyszłosci uniknąć ponownego błedu przez lekarza? Ewelona123 13 374 20 Lis 2017, Pon 17:29
Ostatni post: chory na nieśmiałość
  Jak się czujesz bez leków? Alutka 28 6 667 08 Wrz 2008, Pon 19:54
Ostatni post: Alutka


PhobiaSocialis.pl

Forum dla cierpiących na fobię społeczną (lęk społeczny, chorobliwa nieśmiałość, osobowość unikająca, hikikomori). Znajdziesz tu pomoc, informacje i porady, oraz poznasz podobnych ludzi, którzy zrozumieją twoje problemy! Pamiętaj, że nie jesteś sam(a)!

              Reklama