- Problem z Bezsennością
#1
Dzień Dobry

Mam Osobowość schizoidalną
Mam duży problem , i nie jestem już wstanie sobie pomóc
nie mogę zasnąć po Odstawieniu Zolafrenu 10 mg
Sytuacja wygląda tak w trakcie pobytu w szpitalu psychiatrycznym dostawałem Jak wyżej

w trakcie pobytu w szpitalu pojawiło się nie wyraźne widzenie, bóle głowy, zawroty głowy złe samopoczucie , zgłaszałem to obsłudze w szpitalu psychiatrycznym, i tymi przypadłościami wypisano mnie do domu . W samym domu jak dojechałem doszło drżenie rąk( trzęsienie)
. NIe wiedziałem że nie odstawia się nagle psychotropu .W tym dniu co wyszedłem , na noc nie wziąłem Zolafrenu 10, myśląc ze skutki uboczne przejdą. I zaczął się problem z trudnością w zasypianiu , musiałem wziąć relanium 5 .
Po dwóch dniach , wróciłem do dawki tym razem 5mg ( tak doradziła pani Ordynator tacie podczas wypisu ze szpitala ), bo pojawił się mocny ból głowy, zaburzenia widzenia trochę się zmniejszyły <ale postała bezsenność
Po 2 tygodniach od wyjścia , pojawil sie przymus chodzenia. Z tymi dolegliwościami , udałem się do poradni przyszpitalnej , tam odsunięto relanium i zolafren 5, a dano rispolept spamilan oraz ketrel na noc. PO 2 dniach tej terapii, wylądowałem ponownie w tym samym szpitalu > Dodano Anafranil 75 , Cloraxen. Z czasem zamiast ketrelu dano tisercin 25mg. Z biegiem terapii lekami , pojawiła się zaburzenia widzenia, jąkanie się , nie mogłem oderwać ręki w trakcie malowania , pismo się znacznie pogorszyło, drzenie rąk , bóle stawowe, ból kręgosłupa. Mówiłem to obsłudze szpitala , lekarzą , pielegniarką , mówili mi ze ściemniam i wymyslam . Z tymi objawami wypisano mnie do domu . Znalazłem prywatnie psychiatrę poodsuwał mi leki ale zostawił tisercin25.
Z czasem objawy ustapiły, poza bezsennością. Tisercin25 sam przestał działać. Chciałem udać się ponownie , ale nie ma jej do kwietnia...
wróciłem do tego lekarza co mi na samym początku Zolafren 5 . A on dał mi Absenor , który nie podziałał . Byłem w Sobotę na nocnej i świątecznej opiece , dostałem Nasen.. ale długo na nim nie pociągnę bo uzależnia....

POMOCY... co robić
Odpisz
#2
Miałeś sporo zamieszania z lekami. Mogę poradzić regularny kontakt z jednym lekarzem, żeby mógł na bieżąco oceniać skuteczność leczenia.
Odpisz
#3
To może w tym czasie jak ta lekarka, która ma urlop do kwietnia, zapisz się do innego lekarza, ale do takiego jednego, bo jak jest kilku robi się niezłe zamieszanie i każdy ma swoją koncepcję, co powinieneś brać. Może jakbyś zaczął brać znowu Zolafren i stopniowo odstawiać, przyjmując jednocześnie coraz większe dawki innego leku by było dobrze. Wiem tylko, że ja na 2 mg olanzapiny (czyli Zolafrenu) cały czas byłam senna. Najwyraźniej musiałeś się bardzi przyzwyczaić do działania. Ze mojej strony Ketrel byłby dobry jako atypowy neuroleptyk, ale nie wiem czy nie byłby dla ciebie za słaby. I nie zgadzałabym się na przyjmowanie benzodiazepin i ich pochodnych, np. Relanium, jedynie w sytuacjach awaryjnych. A bardziej szłabym w kierunku neuroleptyków by zwalczyć bezsenność.
Odpisz



PhobiaSocialis.pl

Forum dla cierpiących na fobię społeczną (lęk społeczny, chorobliwa nieśmiałość, osobowość unikająca, hikikomori). Znajdziesz tu pomoc, informacje i porady, oraz poznasz podobnych ludzi, którzy zrozumieją twoje problemy! Pamiętaj, że nie jesteś sam(a)!

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.