22 Sty 2012, Nie 20:47, PID: 290086
Fobiczny777 napisał(a):bez instruktora i jego "cennych" uwag
U mnie to szło tak (do tyłu):
-najpierw koła prosto i cofanie
-jak drugi pachołek po prawej stronie będzie w środku szyby to szybko jeden obrót w prawo
-patrzeć w prawe lusterko do momentu, aż linia będzie równolegle do samochodu
-jak będzie równolegle to wtedy odkręcić kierownicę na wprost
-patrzeć przez tylną szybę i ewentualnie korygować kierownicą podczas jazdy na wprost
I muszę przyznać, że u mnie ten sposób okazał się skuteczny (a jeździłem na dwoch samochodach różnej długości). Najczęście robiłem dwa błędy
a) zagapiłem się i za późno skręciłem kierownicą w prawo
b) odkręcałem kierownicę na wprost na wyczucie patrząc przed siebie, a nie w lusterko
PS. dojeżdżając do pola zatrzymania przodem starajcie się stanąć jak najbliżej prawej krawędzi koperty (skręcając w prawo przy cofaniu przód zachodzi w lewo)