17 Kwi 2019, Śro 7:45, PID: 789307
(17 Kwi 2019, Śro 7:22)MamMokrePranie napisał(a):Pocieszyłaś mnie : jednakże jedną z moich objaw odnośnie fb jest obawa przed rozmową telefoniczną. Calling centre = tysiąc biurek jedno na drugim, pełno ludzi w otwartej powierzchni biurowej... mam nadzieję że będą raczej zaangażowani w pracę :(17 Kwi 2019, Śro 7:02)luke_cyku napisał(a): Hej. Czy praca w calling centre to dla fobika to strzał w kolano? Jak myślicie?
Zdecydowanie lepsze to niż bezpośrednia praca face to face z klientem. Zawsze możesz się wyciszyć, przedrzeźniać go w tym czasie, potem włączyć i z pełnym profesjonalizmem prowadzić dalej rozmowę Najlepiej wkręcić się do działu zajmującego się przedłużaniem umów lub do połączeń przychodzących. Zrobisz swój target i masz luzik, a hajsy się zgadzają.
Dla porównania: czy praca w niedużej, samodzielnej recepcji hotelowej nie byłaby bezpieczniejsza?