11 Wrz 2016, Nie 9:35, PID: 575999
Aktualnie ukończyłam szkolenie trwające dwa tygodnie (8 dni teorii i 2 praktyki). Od tego poniedziałku zaczynam pracę w Contact Center w jednej z bardziej znanych firm.
Nie mam bezpośredniego kontaktu z ludźmi - bo to rozmowy telefoniczne.
Tylko rozmowy przychodzące.
Zajmuję się udzielaniem informacji w sprawie systemu informatycznego.
Motywuje mnie to, iż mam szansę się rozwijać(są progi i efektywność/jakość) + satysfakcja z tego iż mogę komuś pomóc - a ta dana osoba mi za to podziękuje.
Nie było łatwo gdyż z 3 dziewczyn zostałam sama(reszta odpadła z racji "trudu" i tematyki".
Mnie trzymała podpisana umowa - nie lubię nagle zrywać już czegoś podpisanego.
Więcej informacji na moim blogu, do którego bardzo Was gorąco zachęcam
-> http://drobnostek-swiat.blogspot.com/
Nie mam bezpośredniego kontaktu z ludźmi - bo to rozmowy telefoniczne.
Tylko rozmowy przychodzące.
Zajmuję się udzielaniem informacji w sprawie systemu informatycznego.
Motywuje mnie to, iż mam szansę się rozwijać(są progi i efektywność/jakość) + satysfakcja z tego iż mogę komuś pomóc - a ta dana osoba mi za to podziękuje.
Nie było łatwo gdyż z 3 dziewczyn zostałam sama(reszta odpadła z racji "trudu" i tematyki".
Mnie trzymała podpisana umowa - nie lubię nagle zrywać już czegoś podpisanego.
Więcej informacji na moim blogu, do którego bardzo Was gorąco zachęcam
-> http://drobnostek-swiat.blogspot.com/