05 Lut 2015, Czw 18:55, PID: 432714
Mam problem bardzo nie lubię być w centrum uwagi, gdy ktoś na mnie patrzy długo lub odpowiadać na środku klasy, a mam przedstawić na środku klasy zadanie, którego nikt nawet nie rozumie bynajmniej ja a bardzo się boje, że inny bedą sie ze mnie wyśmiewać przez to, że cos zle powiem 
Celem jest ćwiczenie otwartości i tolerancyjności oraz lepsze rozumienie przekonań odmiennych od własnych.
Uczniowie zapisują na kartce, jakieś własne, głębokie przekonanie, dotyczące dowolnej dziedziny, np.: "zawsze należy mówić prawdę", "Ziemia jest okrągła", "żaby są ohydne", "szkoła jest nudna", "Basia jest głupia", itp. Obok notują pogląd przeciwny do własnego. W omówieniu warto zwrócić uwagę na trudności, jakie sprawia trzymanie się tematu, przejrzystości struktury wypowiedzi, dobór własnościowych słów, myśl przewodnia.

Celem jest ćwiczenie otwartości i tolerancyjności oraz lepsze rozumienie przekonań odmiennych od własnych.
Uczniowie zapisują na kartce, jakieś własne, głębokie przekonanie, dotyczące dowolnej dziedziny, np.: "zawsze należy mówić prawdę", "Ziemia jest okrągła", "żaby są ohydne", "szkoła jest nudna", "Basia jest głupia", itp. Obok notują pogląd przeciwny do własnego. W omówieniu warto zwrócić uwagę na trudności, jakie sprawia trzymanie się tematu, przejrzystości struktury wypowiedzi, dobór własnościowych słów, myśl przewodnia.