06 Lis 2016, Nie 17:34, PID: 592577
Witam. Właściwie nie wiem po co to tutaj piszę, ale muszę się komuś wygadać, a nie mam komu. Na początek kilka słów o mnie. Mam 26 lat, fobię, o której nikt nie wie posiadam od kiedy pamiętam, właściwie nie wiem jak to się zaczęło, ale to akurat mało ważne. Teraz do rzeczy. Pracuję jako operator maszyny w pewnym zakładzie, który zatrudnia sporo osób. W pracy zawsze byłem postrzegany jako dziwak, co zresztą normalne jak na fobika. Na moim stanowisku pracuję z dwoma dziewczynami, z którymi(co mnie niezmiernie dziwi) świetnie się dogaduje. One również wiedzą, że coś jest ze mną nie tak i postawiły sobie za cel znaleźć mi dziewczynę. Długo im się to nie udawało, aż pewnego dnia do pracy przyszła nowa dziewczyna. Po jakimś czasie, gdy okazało się, że ona jest wolna, koleżanki, z którymi pracuję zaczęły próbować nas umówić. Długo im się to nie udawało wyłącznie z mojej winy, aż do zeszłego tygodnia, gdy moje koleżanki przeszły do zdecydowanej ofensywy ze względu na zbliżający się długi weekend, który zaczynał się w piątek, a kończył w środę. Mimo tego, iż wiedziałem, że ona chce się ze mną spotkać nie zaprosiłem jej nigdzie. Na 2 dni przed długim weekendem czyli w środę, podeszła do mnie i wtedy po raz pierwszy ze sobą rozmawialiśmy, chociaż z mojej strony ciężko to nazwać rozmową, byłem wtedy tak zestresowany, że nawet teraz nie pamiętam co do niej powiedziałem. A ona powiedziała, że chętnie poszła by że mną na kawę i tyle, wróciła na swoje stanowisko pracy. Teraz byłem już pewny, że muszę się z nią umówić, więc został już tylko czwartek. Następnego dnia pełen nadziei poszedłem do pracy i tak mijały kolejne godziny, a ja nic. Byłem na siebie tak wściekły, tak mi było wstyd, aż w końcu(jak się później okazało było to ustawione) brygadzista przysłał tą dziewczynę do mnie na maszynę, żeby mi w czymś tam pomagała. Mimo ogromnego stresu bardzo fajne mi się z nią rozmawiało i stało się, w końcu zaprosiłem ją na kawę. Trwało to może z godzinę