02 Kwi 2010, Pią 3:11, PID: 200458
Paciorkowiec napisał(a):Mam do Was pewne pytanie, które z wiadomych względów wolę zadać tutaj, niż dowiadywać się np. poprzez rozmowę telefoniczną. Dotyczy ono ofert pracy zamieszczanych na stronach internetowych miejskich urzędów pracy, w których to ogłoszeniach najczęściej należy aplikować ZA POŚREDNICTWEM PUP-ów. Czy pośrednictwo pracy dostępne jest jedynie dla osób zarejestrowanych w urzędzie? Czy mogę po prostu się tam zgłosić? Jakie powinienem mieć dokumenty? Bardzo liczę na Waszą pomoc.Wydaje mi się, że możesz po prostu pójść i zapytać o ogłoszenie i nie musisz być zarejestrowany. Ogłoszenia są dla wszystkich, to co oferują zarejestrowanym, to co innego. Byłem kiedyś w PUPie nawet nie moim powiatowym, o oferty akurat nie pytałem bo nie było nic aż tak interesującego, ale wydaje mi się, że możesz szukać wszędzie. I chyba żadnych dokumentów nie potrzebujesz, po prostu podadzą Ci kontakt do pracodawcy.